Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη δοκιμαστική πτήση του μαχητικού Su-57 με νέο αναβαθμισμένο κινητήρα - Η απάντηση της Ρωσίας στα αμερικανικά F-22 και F-35
Το αεροσκάφος απογειώθηκε για την παρθενική 17λεπτη πτήση του από το Ινστιτούτο Πτήσεων και Ερευνών Σουκόφσκι, που βρίσκεται σε ένα προάστειο 40 περίπου χλμ, έξω από την Μόσχα.
Η εταιρεία Σουχόι, η οποία κατασκεύασε το αεροσκάφος, έχει κάνει εννέα δοκιμές από το 2010.
« Η επιτυχημένη δοκιμή του νέου κινητήρα θα δώσει πρόσθετη ώθηση στο πρόγραμμα μαχητικών αεροσκαφών πέμπτης γενιάς, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό δυναμικό της ρωσικής αεροναυπηγικής βιομηχανίας» δήλωσε στο Tass ο ρώσος υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας Ντένις Μαντούροφ.
Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το Su-57 χαρακτηρίζεται από μεγάλη ευελιξία και ισχυρή υπερηχητική ικανότητα πτήσης, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμο το 2018.
Σημειώνεται ότι η πρώτη πτήση του Su-57 είχε πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου του 2010 από τη βάση στο Komsomolsk-on-Amur, κάτι που σημαίνει ότι χρειάστηκαν μόλις 8 χρονιά εξέλιξης για να τεθεί το αεροσκάφος σε υπηρεσία.
Το αεροσκάφος απογειώθηκε για την παρθενική 17λεπτη πτήση του από το Ινστιτούτο Πτήσεων και Ερευνών Σουκόφσκι, που βρίσκεται σε ένα προάστειο 40 περίπου χλμ, έξω από την Μόσχα.
Η εταιρεία Σουχόι, η οποία κατασκεύασε το αεροσκάφος, έχει κάνει εννέα δοκιμές από το 2010.
« Η επιτυχημένη δοκιμή του νέου κινητήρα θα δώσει πρόσθετη ώθηση στο πρόγραμμα μαχητικών αεροσκαφών πέμπτης γενιάς, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό δυναμικό της ρωσικής αεροναυπηγικής βιομηχανίας» δήλωσε στο Tass ο ρώσος υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας Ντένις Μαντούροφ.
Γράφημα του οπλισμού του SU-57 |
Σημειώνεται ότι η πρώτη πτήση του Su-57 είχε πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου του 2010 από τη βάση στο Komsomolsk-on-Amur, κάτι που σημαίνει ότι χρειάστηκαν μόλις 8 χρονιά εξέλιξης για να τεθεί το αεροσκάφος σε υπηρεσία.