Epliroforia

ΝΕΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗ GOOGLE ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ


Κατά την πλοήγηση ενός χρήστη στο διαδίκτυο, ο συνεχής βομβαρδισμός με αναδυόμενες διαφημίσεις είναι ενοχλητικός. 

Γι’ αυτό η Google δημιούργησε ένα νέο εργαλείο, προκειμένου να βοηθήσει τον χρήστη να σταματά τις λεγόμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης». Πρόκειται για τις διαφημίσεις που ακολουθούν τον χρήστη στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν.

Με την κατάλληλη ρύθμιση θα μπορούν να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους. Όπως ανακοίνωσε η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Adds Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακολουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Ωστόσο η Google, σύμφωνα με το BBC και τη Guardian, ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (όπως στο Facebook και το Amazon), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα από αυτές τις διαφημίσεις.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Νεότερη Παλαιότερη

Τοποθέτηση προϊόντος